środa, 24 sierpnia 2016

Demon Strażnik

w 99% przypadków, pierwszym pytaniem jakie stawiają osoby świeżo po Dedykacji jest - jak się dowiedzieć, który Demon dostał rolę Strażnika.

Sposobów jest kilka, ale najpierw może wyjaśnię jak to działa.

Otóż najbardziej pożądana jest tutaj CIERPLIWOŚĆ, czego wszystkim brakuje, w efekcie ludzie szybko się zniechęcają i wychodzi na to, że Dedykacja nie miała sensu, bo dużo osób myśli, że efekty przyjdą natychmiast.

Sama Wysoka Kapłanka Duchowego Satanizmu, Maxine Dietrich, która włożyła ogrom pracy i wysiłku, by ukazać światu prawdę, pierwszego konkretnego kontaktu ze swoim Demonem Strażnikiem doświadczyła pół roku po własnej Dedykacji.

Kiedy owy kontakt nastąpi, uzależnione jest od danej osoby, od jej predyspozycji, jako, że i w tym wypadku jest to sprawa indywidualna, każdego z nas. Każdy jest inny i inaczej doświadcza różnych rzeczy.

Na pewno będzie nam łatwiej poznać imię Demona, jeśli jesteśmy psychicznie otwarci, czyli mamy już po prostu jakąś wiedzę i przede wszystkim praktykę okultystyczną. Demony bowiem porozumiewają się z nami na ogól telepatycznie.

Jest kilka sposobów na to jak poznać, który Demon się nami opiekuje :

-może się nam przyśnić
-możemy Go spotkać podczas wędrówki astralnej
-jeśli jesteśmy odpowiednio otwarci psychicznie, możemy wyłapywać słowa/zdania/informacje/obrazy od Niego
-Tablica Ouija - polecana zwłaszcza dla nowicjuszy, ale ja uważam, że właśnie tutaj również należy być psychicznie otwartym by zadziałała, zwłaszcza, że ogólnie jest dobra jeśli chodzi o kontaktowanie się z Demonami
-wahadełko - do tej metody potrzebujemy również słoika z szerokim otworem. "Zacznijcie od pytania ile liter jest w Jego/Jej imieniu. Wahadełko będzie się kręcić, potem zatrzyma się, potem znowu będzie się kręcić i tak aż do pełnego zatrzymania. Zliczcie ilość kółek jakie zrobiło i będziecie mieli ilość liter w imieniu waszego Demona. Zawieście wahadełko trzymając je między waszym kciukiem i palcem wskazującym w słoiku, trzymając rękę na zewnątrz i bezpośrednio nad słoikiem. Zacznijcie od pierwszej litery i zapytajcie wahadełka czy jest to A, B, C itd. Gdy wahadełko uderzy w ścianę słoika, zapiszcie literę i przejdzcie do następnej przejeżdżając cały alfabet. Upewnijcie się, że jesteście całkowicie zrelaksowani, a najlepiej w transie by odczyt był dokładny."

Szczerze mówiąc, dużo łatwiej pierwszy kontakt po Dedykacji złapać z Szatanem niż Demonami, które są mniej ufne wobec ludzi, jako, że przecież przez wiele wieków, były zniewolone przez Goecję.

Ze mną sprawy poszły szybko, z racji tego, że kiedy się zadedykowałam, jak wspomniałam w poprzednim poście, już długo siedziałam w Satanizmie i okultyzmie, więc moje zmysły były wyczulone, a umysł odpowiednio otwarty na tego typu bodzce.

Ja zaraz po Dedykacji zobaczyłam w głowie obraz mojej Demonicy, która okazała się być pierwszą. Ponieważ możemy mieć więcej niż jednego Demona Strażnika. Jej imienia jednak od razu nie poznałam, jednak wiedziałam, że zaczyna się na literę "A". Przez kolejne noce, próbowałam odgadnąć Jej imię, próbowałam się też skontaktować z Nią telepatycznie. Aż chyba tydzień pózniej, przyśniła mi się w pełnej krasie, oraz podała mi swoje imię. Okazała się Demonem z poza Goecji (o tym w osobnym poście)

Drugiego Strażnika poznałam, podczas przepisywania informacji o Demonach. Kiedy przypisywałam informacje o Abaddonie, poczułam ciarki na całym ciele, zrozumiałam, że coś jest na rzecze u zrobiłam rytuał kontaktowania się z danym Demonem, który to kontakt odbywa się przez Ojca Szatana. Dostałam potwierdzenie, że Abaddon jest moim drugim strażnikiem.

Trzecia była Astaroth, ale tu sprawa była prosta, jako, że od wielu lat miałam z Nią już jakiś kontakt, choćby poprzez to, że zajmuję się Tarotem, a Ona jest między innymi właśnie od przepowiadania przyszłości. Uświadomiłam sobie po prostu, któregoś razu, że Ona była przy mnie od dawna.

Należy tu wspomnieć o tym, że nawet jeśli nie jesteśmy zadedykowani, nie myślimy o tym i nie podążamy jeszcze ścieżką satanizmu, to Demony mogą przy nas być. Świadczy to o tym, że w poprzednim wcieleniu/wcieleniach byliśmy już z Ojcem Szatanem. Sataniści, których znam, często wspominają, że mieli kontakt z Istotą Wyższą, kiedy byli jeszcze dziećmi. Dopiero po latach i po Dedykacji uświadomili sobie, że to były Demony, które dziś są ich Demonami Strażnikami.

Czyli podsumowując - CIERPLIWOŚĆ, CIERPLIWOŚĆ, CIERPLIWOŚĆ! Demona Strażnik będzie nam pomagał, będzie nas chronił, prowadził, pomagał w medytacji, ale żeby tak było należy z Nim wytworzyć więz, przyjazn i zaufanie. To podstawa. Musicie się nawzajem poznać. Kiedy już znacie imię waszego Demona, mówcie do Niego przed snem, w myślach oczywiście. Okazujcie szacunek. Jeśli uszanujecie to wszystko, zyskacie prawdziwego opiekuna, który będzie reagował za nim jeszcze zdążycie dobrze pomyśleć. Astaroth, zawsze pomaga mi w Tarocie, kiedy mam ciężkie chwile, uchyla rąbka tajemnicy podsuwając mi telepatycznie obrazy, ukazujące możliwe rozwiązania danego problemu. Abaddon chroni mnie przed wrogami, w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia, kara moich wrogów, nawet nie muszę prosić. Gdy ktoś zrobi mi krzywdę, Abaddon kara go adekwatnie do popełnionego czynu.

Demony z Goecji mają swoje pieczęcie, niektórzy sataniści tatuują sobie sigile swoich Demonów Strażników. Należy jednak wiedzieć, że wytatuowanie sobie takiej pieczęci zobowiązuje na całe życie, a nawet na dłużej...więc nie powinna to być pochopna decyzja. Szacunek oraz lojalność można okazać na wiele sposobów.

Na koniec linki, gdzie znajdziecie jeszcze trochę informacji na ten temat :

Demony Strażnicy

Demony - nasi strażnicy

22 komentarze:

  1. Uwielbiam twojego bloga. Naprawdę Cię podziwiam że zajmujesz się satanizmem już od tak wielu lat. To tylko ukazuje jak wiele jeszcze czeka mnie pracy. (ja jestem zadedykowanym satanista od ponad pół roku ) Bardzo często brakuje mi sił i energii na to wszystko. Ciężko jest mi ściągnąć na siebie energię, za to uchodzi ze mnie jak powietrze z balonu. Czy jesteś w stanie mi pomóc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skontaktuj się ze mną priv w jakiś sposób, możesz to zrobić przez google +, facebook (Martyna Grudzień, poznasz po avatarze) ewentualnie możesz napisać na e-mail amaneawolf@gmail.com

      Usuń
  2. Mam pytanie...jestem zadedykowaną satanistką od niedawna. Wykonuję podstawowe medytację dość często i zaczęłam przeglądać i czytać na razie w skrócie informacje o poszczególnych demonach. Powiedzieć muszę, że nie znam jeszcze imienia mojego demona strażnika ale pracuję nad sobą żeby pewnego dnia się dowiedzieć. Przeglądając imiona i kim tak naprawdę każde z demonów jest z osobna poczułam coś dziwnego gdy zaczęłam czytać o Lilith. Szczerze ciężko to nawet opisać. Nagle poczułam uczucie miłości do niej, sympatii i dreszcze na całym ciele (a nie było mi zimno). Nie wzywałam jeszcze żadnego demona bo to dla mnie niebezpieczne (jestem nowicjuszem i nie czuję się gotowa). Chciałam tylko zapytać czy demonem strażnikiem może być Lilith? Zadaję to pytanie ze względu na to, że wiem o tym, że Lilith nie wolno wzywać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam przy Abaddonie jak przepisywalam info o Demonach i okazało się że to mój strażnik :) więc myślę że mogę Ci pogratulować tak wspaniałej Matki jaką jest Lilith

      Usuń
    2. No cóż...aż nie wiem co powiedzieć :) Nie pozostaje mi nic innego jak kontynuować to co robię i się rozwijać. Jednak czegoś takiego się nie spodziewałam. Dziękuję za odpowiedź.

      Usuń
  3. http://madroscpiekla.blogspot.com/2016/04/problem-ze-znalezieniem-demona-straznika.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój problem polega na tym...nie znam jeszcze imienia mojego Demona Strażnika, ale pewnej nocy tuż przed zaśnięciem dostałam w głowie informację w postaci jednego słowa - "edenlerden" napisałam to tak jak usłyszałam. Nie mam pojęcia co to znaczy. Szukałam w internecie i nie znalazłam zupełnie nic...translator jedynie co to "edenlerden" znaczy po turecku - "tych, którzy". Wcześniej tego słowa nie miałam prawa słyszeć. Co jeszcze mogę zrobić by odnaleźć jego przekaz bo nic mi to nie mówi, a dręczy mnie to i to bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam
    Chciałam się zapytać ciebie o zdanie i o rade. Nie wiem czy nie mam do czynienia z demonami. Od 2 lat odwiedzają mnie oni w snach. Jest ich trzech. Sprawa nie jest prosta. Postaram się to opisać jak najkrócej. Jako dziecko widziałam w nocy czarny cień w płaszczu i czapce nie bałam się był neutralny tylko mnie obserwował. Wiele lat miałam sny w których mnie otaczały cienie i czułam jakby mnie ktoś ściskał za gardło budziłam się z realnym bólem. Trzaski w mieszkaniu sam pstrykajacy czajnik. Takie sytuacje. Teraz od 2 lat nawiedzają mnie w snach 3 postacie. Pierwszy przyszedł do mnie i był agresywny kazał się ukłonic miał czerwone ślepa pozatym bardzo wysoki mężczyzna. Noc w noc koszmary on siadał mi na plecach i mówił że nikt mi nie pomoże i należę do niego. Przed snem szarpał za włosy. Raz mnie takim szarpnieciem wyciągnął z własnego ciała. Biały jak papier oczy jak u kozła. Potem zaczęło się sexualne napastowanie. Czyli sex we śnie i dotykanie pocałunki i pytanie czy za niego nie wyjdę. Nawet w jedym ze snów zabrał mnie do zamku pod ziemię ciemności za oknami a on w pół czlowiek pół wąż albo gad. Powiedział że na mnie czeka odprawia rytuału i że niedługo będziemy razem że on już wszystko przygotował. Usłyszałam że jesteśmy dziećmi lewiatana. Potem zabrał mnie do pomieszczenia z w którym było masę ludzi mi obcych. Siedzieli przy ławkach nagle wstali i podnieśli ręce do góry powiedzieli że mam oddać cześć Panu Szatanowi. Nie zrobiłam tego wystraszyłam się jedną z kobiet była strasznie zła na mnie. Powiedziała żebym się zastanowiła bo jak oddam mu cześć to będę miała ciągły kontakt z duchami i będą mi one dostarczały wszystkie informacje jak tylko będę potrzebować. Ostatnio w snach on kocha się ze mną i 2 razy urodziłam mu synów. Mówi mi ciągle że należę do niego. Przyszedł do mnie też w pół śnie albo w Lucid dream. Nie wiem czemu teraz i dlaczego. Na początku powiedział że przecież wiem po co i że należę do niego. Jestem zdrowa i zameżna od 3 lat cała. Nawet mój mąż o nich śnił. Przepraszam jeżeli to co napisałam jest takie haotyczne ale to sprawa z ponad 2 lat oraz z dzieciństwa. Czy to jest demon? Te sny to nie są normalne horrory albo fantazje. Proszę jeżeli to demon lub demony to powiedz mi jak z takimi istot mi się rozmawia lub porozumiewania. P.s to tylko parę snów i przykładów z ostatnich 2 lat. Tego jest więcej. Wasza Arhe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Demon NIGDY nie robi krzywdy bez powodu, Demony nie są mroczne. A tym bardziej Szatan. Nie mam pojęcia o jakich istotach śnisz, lub jakie Cię odwiedzają, ale na pewno nie ma to nic wspólnego z Szatanem i Demonami.

      Usuń
  6. Dziękuję za odpowiedź. Też nie mam pojęcia. Myślałam że może być to demoniczne gdyż wiele słów które były powiedziane w tych snach potem okazywały się mieć jakiś związek z szatanem lub demonami. Jestem w dużej kropce. W ostatnim ze snów zapytałam się o to kim jest i dostałam odpowiedź Serufinius albo Serafinius. Nie wiem czy to co widziałam w dzieciństwie ma coś wspólnego z tym co teraz się dzieje. Nie wiem jak do tego podejść. Jedno co wiem że jest to istota bardzo zdeterminowana i agresywna. Wielokrotnie dostałam informacje że do niego należę. Z tego co też odkryłam to jest ich 3. Tak jak już wcześniej wspomniałam. W snach przychodzą jako blondyn, brunet i strzec. Oraz jako postacie ludzkie z domieszką zwierzęcych. Raz po takim śnie znalazłam konkretny przedmiot na podłodze pomimo tego że wisiał. Miewałam świadome sny teraz się ich boje. Wyjście z ciała tez2 kończyło się nie lepiej. Czy istnieją jakieś inne istoty związane z Szatanem ? Już sama nie wiem jak do tego podejść. Nie mam nad tym panowania. To lub ci przychodzą nie mogę tego ani wezwać ani odesłać. To już ciągnie się 2 lata. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Serafinius" to mi się tylko i wyłącznie z aniołami kojarzy, a jak wiadomo, anioły to nic dobrego.

      Usuń
  7. No taką ostatnią informację dostałam. Nigdy nie interesowałam się specjalnie ani religią ani demonami itp. Oczywiście od jakiegoś czasu szukam odpowiedzi wszędzie gdzie się da. Od różnych osób. Chyba wszystkie strony internetowe przeszukałam i każdy opisuję co innego. Czy anioły mogą być zwodnicze i atakować ludzi ? Jeżeli są wrogami to poco ten teatr z oddawaniem czci Szatanowi i wszystkie te informacje o demonach które się pojawiały ? Wiem że nie łatwie stawiam pytania bo ilu ludzi na świecie tyle różnych snów wizji i nachodzeń. Wiem też że to nie odpowiednia strona i miejsce na stawianie takich pytań i rozmowę ale nie mam takiej wiedzy jak ty na temat istot duchowych. Nikt kogo znam nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  8. Luxyfer chciał zabić ludzi a wy go szanujecie no cóż czasy się zmieniają

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak przywołać ducha zmarłej osoby ???

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. AVE SATANAS..CHWAŁA NA WIEKI

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zgadzam się do końca z autorką...Z moich prywatnych doświadczeń wynika,że :
    Po 1 :
    Demony są złe ( przynajmniej większość ). Sama mam strażnika ( znam go już 5 lat ), jest dobry i chce się nawrócić ( tak, wchodzi normalnie do Kościoła itd. ). Mówi ciągle o zostaniu aniołem, a my mu pomagamy. Opętuje mnie połowicznie za pozwoleniem.
    W przypadku strażnika znanej mi osoby, zbuntował się i opętał ją w pełni. Nie chciał opuścić ciała przez kilka dni i namawiał mojego demona do współpracy, a jak mój się nie zgodził, to na niego polował przez ostatni czas dopóki się go nie pozbyli.
    No ale wiadomo...U aniołów też się znajdują takie wyjątki co są złe.
    Po 2 :
    Imiona strażników są bardziej zróżnicowane niż Goecji. Często są to znane imiona po łacinie, ale mają przedłużenia. Pełne imię demona składa się z kilkunastu liter, kiedy je poznamy, mamy nad nim kontrolę.
    I po 3 :
    Żeby poznać swojego strażnika nie trzeba wcale być satanistą. Oni są nam przypisani od początków, jak anioł stróż. I każdy z nich ma inny charakter i predyspozycje o czym trzeba pamiętać i nie szufladkować tych istot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Fantastycznie. Masz Demona, który jest zły i chce się nawrócić. Opętuje Cię połowicznie (ciekawe po co) i to za twoim pozwoleniem. Demon Strażnik twojego przyjaciela - opętał go i nie chciał opuścić jego ciała. Taaaak, fantastycznie.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.