niedziela, 9 października 2016

Czym jest Duchowy Satanizm

Na początek zapraszam tutaj :

Duchowy Satanizm od początku (LINK) - Satanas Via

O Duchowym Satanizmie słów kilka (LINK) - Satanas Via

Jedyne co bym zmieniła to to, że Duchowy Satanizm jest sektą - NIE JEST SEKTĄ. Właśnie przeciwnie do tego jak postrzegają Nas katolicy, chrześcijanie i inne. To ich religie są sektami, ponieważ spełniają wszystkie warunki, aby tak było.
Niestety przez lata wmawia się ludziom, że to Satanizm jest zły. Oczywiście istnieją jego odłamy, gdzie jest praktykowane całe to gówno jak orgie, składanie ofiar, etc. Ale to jest PSEUDOsatanizm. Szczególnie przestrzegam przed 09A/Zakon Dziewięciu Kątów.

Każdy postrzega Satanizm inaczej i każdy ma do tego prawo, oczywiście jeśli nie działa na jego szkodę, a tym samym na szkodę wszystkich Satanistów. A niestety przez całą moją dotychczasową "facebookową karierę", trochę się już przewinęło osób, które poważnie zaszkodziły. Najchętniej wymieniła bym te osoby z imienia i nazwiska, ale nie mam ochoty się pózniej z idiotami użerać. Niestety do tego stopnia nadszarpnęli opinię Satanizmowi, a zwłaszcza Duchowemu Satanizmowi, że aż "wstyd" się gdziekolwiek przyznawać do swojej drogi, zwłaszcza na grupach o tematyce okultystycznej. Zresztą Ojciec Szatan powiedział, abyśmy nie mówili tym "bez" (ludziom bez Dedykacji) kim jesteśmy, bo możemy sobie tym zaszkodzić. W istocie, najbardziej szkodzą sobie tym osoby niepełnoletnie.

Czym jest Duchowy Satanizm? Nie jest sektą, ale nie nazwała bym go też religią. Jest DROGĄ dla odważnych, zdecydowanych, sprawiedliwych, niezależnych osób z własnym światopoglądem. Słabi długo się na tej drodze nie utrzymają, ale mają możliwość i szansę pokonania swoich słabości.
To droga ku oświeceniu, najwyższemu oświeceniu. To samodoskonalenie tak psychiki, duszy jak i ciała. Rozwijanie umiejętności magicznych, przebóstwienie duszy, byśmy mogli osiągnąć nieśmiertelność i stać się podobnym naszym Bogom. Magnum Opus ( o którym będzie osobny post) Katolicy, chrześcijanie, świadkowie jehowy, szukają oświecenia i połączenia z podróba boga jakim jest krwiożercze bydlę "jahwe", ale to MY SATANIŚCI mamy szansę, a wręcz obowiązek odnalezienia oświecenia i światłości w osobie naszego Stwórcy i jedynego Prawdziwego Boga Szatana.
Dostajemy narzędzia w postaci medytacji dzięki, którym otwieramy się na świat astralny. Dzięki temu stajemy się Okultystami i Czarnoksiężnikami, a co za tym idzie? Możemy sami kształtować swoje otoczenie i czynić nasze życie lepszym. Duchowy Satanizm jest wiedzą i prawdą. Dostajemy szansę od Ojca Szatana i Demonów, dostajemy wszelkie narzędzia i pomoce i tylko od nas zależy jak to wykorzystamy.

Na samym początku byłam bardzo sceptycznie nastawiona do Duchowego Satanizmu, sądziłam, że nie różni się niczym od innych religii, ale wystarczyło mi kilka kazań z PDF "Duchowy Satanizm" i otworzyły mi się oczy. Zrozumiałam, że to naprawdę jedyna słuszna droga, a Szatan jest Bogiem, Ojcem, Przyjacielem, istotą pełną miłości. Zdecydowałam się na Dedykację i moje życie znacznie się poprawiło pod wieloma względami. Prowadząc tego bloga, odwdzięczam się też tym w pewien sposób Szatanowi i Demonom za to co dla mnie robią.
Nie ma tak naprawdę jednej definicji Duchowego Satanizmu, każdy z nas jest inny i każdy inaczej ma prawo postrzegać pewne sprawy. Są jednakże dwie zasady, które każdy powinien przestrzegać :

-Nie łamiemy prawa w żaden sposób, jakkolwiek by nam się wydawało, że to dobry pomysł
-Nie krzywdzimy niewinnych

Jeszcze raz zachęcam do zapoznania się z linkami, które wrzuciłam na samej górze posta.

Satan Bless You All


12 komentarzy:

  1. czy kościół katolicki jest sektą? TAK http://www.eioba.pl/a/1hxr/czy-kosciol-katolicki-jest-sekta

    OdpowiedzUsuń
  2. Żaden z satanistycznych odłamów nie jest sektą. Problem w tym, że czasem nieodpowiedni ludzie się za to zabierają i wprowadzają do Satanizmu elementy sekciarskie - a to szkodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli brać pod uwagę Duchowy Satanizm jako wspólną nazwę na Pogaństwo, to reszta jest. Z resztą trzeba także zastanowić się co znaczy słowo 'sekta', bo to według określonej definicji stwierdza się, czy coś spełnia dane kryteria czy nie. Jeśli sekta to mała grupa wyznawców, to istotnie, Duchowy nie spełnia tego kryterium – ludzie szukają Ojca Szatana, Prawdy, a nasza liczba rośnie (w tysiące). Chrześcijaństwo zaczynało jako mała sekta, ale że było finansowane przez zarazę i agresywnie promowane, to rozrosło się jak nowotwór – i toczy Ziemię. Inna kwestia to fakt, że WK Maxine pisała to... x(naście) late temu? A wojna trwa cały czas. Jakby KAŻDY zadedykwany Szatanowi robił ROKT, to wróg już teraz chwiałby się mocniej niż obecnie. Ale niektórzy nauczą się dopiero jak dostaną po dupie... Co do ohydnych praktyk - ONA/O9A owszem, jest. Używają imienia Ojca Szatana jako symbolu, ale robią to, co chrześcijaństwo.

      Usuń
  3. Cieszę się, że w końcu trafiłem na osobę komunikatywną, spokojną i kumatą....Wiele mądrych rzeczy znajduję tutaj. Tego szukałem od dawna...Dzięki, Martyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ave.
    Jestem Satanistką od dłuższego czasu, ale pewne pytanie od tygodni nie daje mi spokoju - jaki jest pogląd JoSu i samego Ojca na transseksualizm? JoS podkreśla, że nasze życie seksualne, jakie by ono nie było, jest naszą prywatną sprawą, ale...
    Od dobrych kilku lat znam pewną uroczą dziewczynę. Poznałam ją w wieku lat -nastu i nasza przyjaźń ciągnie się do dzisiaj. Chudziutka, drobniutka, włosy zawsze związane, ubrania mało kobiece, ale urzekający styl, gdzieś na pograniczu tomboya. Nikt nie dałby jej tych dwudziestu lat ze sporym hakiem. Niesamowicie przenikliwy umysł, właśnie kończy studia informatyczne. Pewnego dnia rozmawiałyśmy po pijanemu i dziewczę przyznało mi się, że zastanawia się nad zmianą płci. Jest zainteresowana Duchowym Satanizmem, zawsze starałam się jej pomóc, wytłumaczyć, ale tym razem sama miałam problem. Wiadomo,niezgodność ciała i umysłu czasem się zdarza, nawet jeżeli kościół katolicki, psia ich mać, zupełnie neguje ten fakt i uważa to za zboczenie. A Satanizm... Z jednej strony - mamy wolną wolę, nasze ciało należy do nas, z drugiej - takie operacje to trwałe okaleczenie genitaliów, brak możliwości posiadania dzieci i wręcz sprzeciwienie się naturze. Co o tym sądzicie? Czy Ojciec Szatan jest przeciwny jakimikolwiek "poprawianiu" tego, co dał nam przy narodzinach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojciec miałby być przeciwny? A niby dlaczego? Niezgodne z naturą? Dzieci można adoptować. Ciało człowieka to osobista sprawa każdego z nas. Najważniejsza jest dusza, a nie ciało! Ciało jest na chwilę. Na dane życie. Demony też przyjmują formę żeńską lub męską w zależności od różnych czynników.

      Usuń
    2. jesteśmy duszą animującą ciało. Obie te rzeczy są ważne. Jak sama dusza nie możemy ewoluować, a musimy reinkarnować, by móc istnieć.

      Usuń
    3. Istnieje na JoSie e-grupa LGBT. Tam bym odesłał każdą osobę która jest nie hetero. Zaglądnij tutaj: http://www.thirdsex666.josru.com/en/ i http://gbltthulesociety666.angelfire.com/about/index.html . Znajomość anglika konieczna - no, chyba że jest parę artykułów, jakie chcesz abym przetłumaczył.

      Usuń
  5. Jestem tutaj. Przeszedlem daleką drogę, poprzez różne kościoły, potem charyzmatyczny syf. Jako samouk odkryłem że chrzescijanstwo to ściema a jahwe to krwawa i niesprawiedliwa bestia który nas ludzi uwięził i odciął od duchowej wiedzy. Czerpie moc z milionów modlitw które do niego płyną. Już dawno coś mi nie pasowało. Zauważałemcoraz częściej że jest zupełnie na odwrót. Zastanawiałem się dlaczego skoro jesteśmy pod "pełnej miłości opieką boga" na ziemi dzieje się tak jak się dzieje. Dlaczego ciągle mam za coś przepraszać za coś się wstydzić i czuć się jak nic nie znaczący robal. Jaki Ojciec tak postępouje? Wiem że mojemu Ojcu Szatanowi i jego Demonom uczyniono niesprawiedliwość i potraktowano okrutnie. Cieszę się że odnalazłem prawdziwego Ojca i że będą mógł robic wszystko by głosić Jego Chwałę i Miłość. Jestem jeszcze przed Dedykacją lecz jestem w 100 procentach przekonany że odnalazłem Ojca i chcę być z Nim. Ave Satan. PS. Dziękuję za bardzo ciekawe materiały które znalazłem na tej stronie a które przyczyniły się do ostatecznego podjęcia decyzji co do Dedykacji. Robert.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mnie cieszą takie wiadomości :) Dziękuję za podzielenie się swoimi przemyśleniami i napisz, jak już będziesz po Dedykacji :) Pozdrawiam Cię serdecznie! Satan Bless You!

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.