czwartek, 26 stycznia 2017

Nagrania

Witajcie kochani czytelnicy,

Póki co nie publikuję nic na blogu, ponieważ jeśli chodzi o temat Duchowego Satanizmu, skupiam się póki co na nagraniach, które wrzucam na YT
Tutaj link do mojego kanału : https://www.youtube.com/channel/UCVhoMp0IP7G1n-euPOCdCRw

Jeśli macie jakieś pytania, na które chcielibyście uzyskać odpowiedzi w moich nagraniach to, możecie śmiało pod tym postem pisać.

Nie zamykam oczywiście bloga i w najbliższym czasie postaram się coś napisać.

Chwała Ojcu Szatanowi!

30 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zapytać odnoście Rytuału Odwrócenia Klątwy Tory. Jestem jeszcze świeżą satanistką. Czy jeśli zacznę odprawiać pierwsze takie rytuały to anioły się mną nie zainteresują ? Czy powinnam jeszcze z tym poczekać zanim się nie wzmocnię ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE. Działaj! Wojna trwa TERAZ. Takie komenty / pytania to powiew świerzości - a nie tylko ' ja hcem pszyzwać sukkuba'

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź...biorę się do pracy.

      Usuń
  3. Witam.Dlaczego w dedykacji trzeba podpisać się krwią ?
    Ja to widze tak że jak zadedykowany satanista nie chce juz nim byc to juz sie nie wycofa bo tam jest jego próbka krwi. Wyjasnij mi to Martyno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krew pod podpisem, lub podpis całego imienia krwią jak w cyrografie z książek czy filmów - chodzi o DNA. Szatan i Demony są bardzo zaawansowani jeśli chodzi o naukę, w tym świetnie znają się na DNA i genetyce. Szatan szuka swoich. Niektórzy z nas już byli z Nim w poprzednich wcieleniach (opiszę to w innym poście) i dzięki tej kropli krwi, dzięki DNA w niej zawartym Szatan wie, kto do Niego przyszedł, rozpoznaje swoje Dzieci, lub jeśli ktoś jest zupełnie nowy i dopiero zaczyna z Satanizmem w obecnym wcieleniu, dzięki temu również przekazuje swoje DNA i w ten sposób już zawsze będzie rozpoznawany wśród Bogów.

      Usuń
  4. NIE! Poczytaj na ten temat, to jedno z najczęściej zadawanych pytań. Krew = Twoje DNA, jedyne i niepowtarzalne. To po prostu kwestia zidentyfikowania Cię.

    OdpowiedzUsuń
  5. A i jeszcze takie jedno pytanie. Na blogu Satanas Via jest napisane ze w kazdej chwili można się wyrzec Szatana i Demonów czyli zrobić rytuał odwrócenia.Czy ktoś tutaj z osób pógłby mi napisać jak wygląda albo na czym polega ten rytuał? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzieś Ty wyczytał że można się oddedykować?

      Usuń
    2. Przepraszam , źle to napisałem na blogu Satanas Via jest napisane że jakaś osoba zrobiła rytuał odwrotny i Szatan od niej odszedł czy ktoś wie jak ten rytuał zrobić/jak to wygląda PS.Nie jestem zadedykowany pytam z ciekawości.
      https://zapodaj.net/534e965180032.png.html
      Tu jest Screenshot który mówi o tym rytuale

      Usuń
    3. widać to była inicjatywa tej osoby. A poczytałeś dalej co jest tam napisane? Primo, http://svveve-czarny-zmij.blogspot.com/2014/06/dedykacja-addendum-czyli-dalsze-pytania.html - "P: Po co kładziecie tak duży nacisk na to, żeby się nie odwracać dedykacji? Jak będę chciał/a wrócić, to zrobię to, Szatan poczeka.", secundo - chyba nie wiesz o http://demaskowaniechrzescijanstwa.blogspot.com/ - CAŁE

      Usuń
    4. Znam bloga demaskowaniechrzescijanstwa nic kompletnie nic mnie tam nie przekonało. Jest artykuł Jezus najgorszy grzesznik ehh tylko poskracane wersety wszystko sprawdziłem. I własnie trzeba czytać do końca :) To jest tylko moja osobista opinia

      Usuń
  6. Mam pytanie - jak najskuteczniej zwiększyć swoją moc, oczywiście tą duchową? Wiem, że na JoSie jest trochę materiałów na ten temat, jednak interesuje mnie Wasza opinia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moc zwiększa się za pomocą medytacji i praktyki. Bez praktyki nie ma nic.

      Usuń
  7. selemete... czy komus cos mówi te słowo? moja rodzina jest satanistami od setek lat, jednak nie zna tego słowa , osoba która zapytałem

    OdpowiedzUsuń
  8. ...nie ma pojecia lub nie chce wyjawic mi tego

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Martyno...
    Chciałabym się ciebie zapytać czy to prawda żejesteś osobą w rodzaju.."arcykapłanką" ? Czy coś takiego. Jestem w nową Satanistką często czuję, że brakuje mi chęci i motywacji na medytację...chciałabym wiedzieć jak sobie z tym radzisz. Jeśli chodzi o ostatnie nagranie o katolikach i świadkach jehowy to bardzo ci współczuję i jednocześnie podziwiam trzymaj tak dalej i bądź wytrwała :) Jak wyglądają twoje dzienne medytacje ? Długo poświęcasz na to czasu ? Jeśli coś jest dla ciebie prywatne to rozumiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/JoSClergy.html - czy Martyna jest tu uwzględniona? Więc nie, nie jest.

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o medytacje itp napisz do mnie na e-mail amaneawolf@gmail.com będzie łatwiej. Co do tytułu : nadała mi go osoba, która siedzi już kilkanaście lat w satanizmie i nie tylko. Nie było to coś czego sobie zyczylam czy też dazylam do tego. Sama siebie bym tak nie określiła. A spisy joysa, cóż - mnie to nie dotyczy i w życiu niestety bym nie chciała utożsamiać się z fanatyczna stroną duchowego satanizmu.

      Usuń
    3. Czarny Żmiju znam kler wysokich kapłanów moje pytanie raczej dotyczyło informacji na drugim blogu - Magia i Okultyzm.

      Rozumiem Martyno i dzięki za odpowiedź zaraz wyślę ci maila...tak czy inaczej naprawdę podziwiam cię, że jesteś wytrwała i jeśli w jakiś sposób mogę pomóc to mogę tylko powiedzieć - trzymaj tak dalej, nie ulegaj innym rób co uważasz za słuszne ode mnie pełne poparcie :) Po prostu ostatni filmik mocno do mnie dotarł...

      Usuń
  10. Cześć.
    Czy ktoś mógłby mi podać medytacje nie wypełnione Satanistyczną energią.Albo medytacja dla początkujących bez dedykacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://svveve-czarny-zmij.blogspot.com/2014/04/m-pocz-medytacja-pustki.html

      Usuń
  11. Cześć. Jak radzić sobie z brakiem motywacji w medytacjach?

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukam jakichś tekstów z innych stron odnośnie satanizmu duchowego ale nie mogę nic znaleźć I ten blog wydaje się mało wiarygodny a mi bardzo zalezaloby na tym aby przeczytać o tym tez od innych osob .. bo większość należy do ateistycznego satanizmu.. a ja chciałabym znaleźć coś w ten desen. Od dawna wierze w Szatana itd, ale chciałabym poznać tez inne strony zanim zaczne to praktykować. A rzeczy paranormalne tez się wydarzały w moim życiu. Chciałam przywołać Szatana kiedyś na własna rękę ale na nic się to nie zdało. Chciałabym spróbować z Twojego bloga ale przedtem poczytać kogoś innego stronę tez ...aby może się upewnić ? Odpisalabys mi? będę czekać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prawej stronie bloga na samym dole są przecież linki do źródeł. Pdf Duchowy Satanizm cały. Tłumaczenia Czarnego Żmija - satanas via. Mądrość piekła blog no i joy of satan cały. To mało źródeł?

      Usuń
    2. Po prawej stronie bloga na samym dole są przecież linki do źródeł. Pdf Duchowy Satanizm cały. Tłumaczenia Czarnego Żmija - satanas via. Mądrość piekła blog no i joy of satan cały. To mało źródeł?

      Usuń
    3. A jakieś poza tymi dwoma ?

      Usuń
    4. chcesz praktykować... gromadzenie wiedzy, czy Duchowy Satanizm? Bo jeśli to drugie, to radzę najpierw POSTUDIOWAĆ co Ci Martyna podała. Gwarantuję, że jest tego więcej - ale i ja i Martyna, oraz reszta powiemy Ci to samo - CIERPLIWOŚĆ.

      Usuń
    5. Tak jak napisał Brat Żmij. Zacznij czytać choćby PDF "Duchowy Satanizm" to zobaczysz jeszcze więcej źródeł.Bo cały Duchowy Satanizm opiera się na masie źródeł archeologicznych, historycznych i nie tylko.

      Usuń
  13. Gdzie można nabyć dzwonek do rytuałów?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.